Moottori

Meillä on kokemusta tulppia vievistä 2-tahtisista ja 4-tahtisista, jotka eivät lähde käymään. Tosin, nykyiset ruiskumoottorit ovat poistaneet suuren osan käyntimurheista, mutta tehneet myös vian määrityksistä hankalampia. Koska ajamme itse, olemme kokeneet lähes kaiken - myös löytäneet ongelmiin ratkaisun, useimmiten.
Esimerkin vuoksi perinpohjaisesta tutkimustyöstä, olemme viime vuosien aikana ajaneet jarrupenkissä käytännössä kaikki TPI- moottorien alkukäyrät ja saatavilla olevat äänenvaimentimet, sekä näitten yhdistelmät parhaan tehokäyrän saavuttamiseksi eri ajotyyleille sopivaksi.
TPI- moottoreista olemme tehneet TBI- moottoreita sekä "oil pump deletellä"-seosbensa muutoksella että ilman.
Kun moottori on saatu toimimaan halutulla tavalla hyvin, mahdollisuudet sen jälkeenkin ajettavuuden parantamiseen ovat lähes rajattomat. Meillä on kokemusta moottorien parantamisesta ja meriittilistalta löytyy SM-, PM- ja MM-mitaleita ja mestaruuksia. Asiakkaan niin halutessa todennamme moottorin suorituskyvyn jarrupenkissä ennen ja jälkeen optimoinnin. Ota yhteyttä tarpeistasi, niin mietitään yhdessä mikä kannattaa ja mikä ei? Itse panostamme huomattavasti äänenvaimennukseen ja osaamme tehdä toimivia, tehoa rajoittamattomia ympäristön meluhaittoja vähentäviä ratkaisuja.
Myymme Fresco- putkien ja äänenvaimentimien lisäksi myös muita merkkejä, edustamamme S3 Parts ja X-GRIP mukaan lukien.